zondag 19 januari 2014

Rommelmarktvondsten

Eens in de zoveel tijd ga ik samen met
mijn moeder en schoonmoeder naar de rommelmarkt.
Zo ook deze ochtend.

Naast het haken heb ik nog een grote liefde
en dat is emaille.
Nu heb ik vanochtend weer een paar leuke dingen gevonden.

Dit schattige rode kannetje
met twee bijpassende kopjes


Ook was ik al een tijdje opzoek naar 
een grote witte lampetkan.
Deze meeste die ik vond waren roestig of beschadigd.
En vrij duur.

Maar ik had geluk deze ochtend


Nu nog een paar mooie takken erin.

Het staat best leuk zo in de gang.


Ook vond ik nog twee leuke baboesjka's


Volgens mij ontstaat er al een kleine verzameling.

Fijne zondag allemaal.

Liefs Berber

10 opmerkingen:

  1. Ziet er helemaal leuk uit je verzamelingen !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk hé effies de kringloop of rommelmarkt af, en zeker als je dan thuis komt met pracht vondsten.
    Greetzz MG

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke vondsten! Groetjes Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Owwww prachtige vondsten meis!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gave vondsten allemaal,fijne week,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oohh je hebt echt leuke dingen gevonden zeg!! Ja heerlijk hè dat rommelen..... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Love the baboesjka's ❤️❤️❤️

    Fijne vondsten meid!

    Geniet ervan :)

    Groetjes Henrike

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk die baboeskas (of hoe je dat ook schrijft)
    En je emaille is ook leuk. Mijn oma heeft ook nog zo een witte lampetkan staan. Als het goed is. Ook met takken erin..
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...