zaterdag 25 januari 2014

Shawl

Donderdag liet ik al een klein stukje 
zien van mijn nieuwe shawl.
Je kan er nooit genoeg hebben.


Ik vond het heerlijk om deze shawl te haken.
Lekker s'avonds in een hoekje op de bank.

En ik ben zo blij met de kleurencombinatie,
ik hou er zo van groen met roze en rood.


 Hij is heerlijk zacht en lekker warm.


De kleurtjes zijn in het echt wat feller,
maar dat kreeg ik niet goed op de foto.
De shawl is gehaakt met stylecraft en ik 
gebruikte haaknaald nummer 4.


Van mijn lieve mama kreeg ik dit
schattige emaille kannetje.


Fijn weekend allemaal.

Liefs Berber

21 opmerkingen:

  1. Prachtig meis .... en die kleuren .... heeeeeeeeerlijk :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow! Echt een blikvanger! De kleuren zijn erg mooi samen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi zeg!!! En je emaille voorraad is ook weer goed aangevuld. gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi, ben benieuwd naar je andere omslagsjaal, welke rand je die gaf?!?
    Zo'n fel kleurtje fleurt een mens op, niet?!?
    Groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. super mooie kleurencombi, wauw!
    En je kannetje vind ik ook geweldig.
    X Es
    Jij ook een fijn wkend

    BeantwoordenVerwijderen
  6. mooi meid....ik ga als ik vrij ben weer lekker aan de haak, mooi he groen! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super leuk die sjaal! leuke kleuren!

    Groetjes Lisanne
    draad en praat

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie sjaal,wat lief het kannetje en de tulpjes,fijne zondag,groetjes Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je sjaal is echt wel gaaf, toffe kleurtjes! En dat kannetje, dat zou ik ook wel zien zitten, prachtig!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie sjaal! En mooie gecombineerde kleuren. Ik hou er ook van zoiets te haken. Geen te fijn wol, niet moeilijk, zalig!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hij is heel mooi geworden! Mooie kleurcombinatie.

    Liefs,
    Rosalie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Erg mooi! En het kannetje is ook erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. OOOh wat mooi! en heerlijk die kleur! Geniet ervan om het te dragen!
    Groetjes ut Ljouwert, Hendrika

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...