vrijdag 17 januari 2014

This week

Naast het haken voor de CAL
ben ik ook nog met andere dingetjes bezig
waaronder twee butterfly cushions.
Nu heb ik bijna alle african flowers gehaakt.
Alleen moet het nu nog in elkaar.
Volgens mij gaat daar ook nog
wel wat tijd in zitten.


Ook haakte ik op verzoek dit
schattige babymutsje


En deze beanie voor een vriendin van mij.


Nu las ik al op verschillende blogs
over het garen Annell Rapido
onder andere te bestellen bij
Nu heb ik ook maar eens van deze wolletjes besteld
en ze komen volgende week
Ben zo benieuwd.

Liefs Berber

12 opmerkingen:

  1. Wat een haak productiviteit ...
    maar je werkjes zijn mooi, vooral de babymuts ...
    die vind ik zo cute ...
    Fijn weekend, lieve groetjes, Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi die african flowers. Ben benieuwd naar je kussens. Leuke mutsen heb je gehaakt, nu nog sneeuw?? Lieve groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Annell Rapido haakt heel erg lekker! Net als de Stylecraft Special DK trouwens, dat is ook fijn garen...

    Fijn weekend!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ooooooooooooo ik hoop dat de annell rapido jou ook bevalt ik ben er helemaal dol van en ook de servive kristel is een schat
    het in elkaar zetten is het minst leuke werk hihi
    leuke mutsen ook ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo zeg jij bent productief! Prachtig hoor, vooral die flowers. Alhoewel de rest is ook mooi! Gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gaaf zeg die bloemen, daar gaat vast iets moois van worden.
    En die mutsjes zijn ook al zo schattig.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De african flowers, leuk zijn ze he, ik haak ze ook. Schattig babymutsje!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. je mutsjes zijn schattig! en ja ik haak ook veel met annell rapido en ik ben zoo benieuwd hoe je project er uit gaat zien van die african flowers!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat lief die mutsjes......en die africanflowers zijn al erg mooie geworden.....

    BeantwoordenVerwijderen
  10. De mutsjes zijn echt schattig en die bloemetjes worden vast een mooie projectje!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jij bent lekker aan de haak geweest, super! Allemaal even leuk.
    Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  12. So beautiful crochet works! ♥
    Happy weekend :-)
    Nata xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...