zondag 9 februari 2014

De naaimachine

Jij en ik, ik en jij.
Zou het wat worden?


Je staat al heel lang op mijn 
to-do list. 
Maar ik wist niet zo goed waar te beginnen.
Maar nu heb ik aankomende donderdag 
mijn eerste les. En ben ik nu op deze regenachtige zondagmiddag
aan het oefenen. 

Ik hoop wel dat we goeie vriendjes gaan worden
want mijn lijstje is groot.
Rokjes voor de dames, jurkjes, kussenhoesjes,
rokje voor moi en ga zo maar door.

Maar eerst maar eens een binnenvoering
voor mijn haaknaaldenetui in wording.


To be continued 

Liefs Berber

14 opmerkingen:

  1. Super joh! Veel plezier met je eerste les!

    Liefs,
    Rosalie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Suuuuuuper leuk. Heb ook tijdje naaisels gehad, erg leuk. Veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tuurlijk gaan jullie goede vriendjes worden. Vertroetel 'm lekker met af en toe een drupje smeerolie, strijk 'm geregeld over z'n bolletje en zeg hoe geweldig je 'm vind, dan komt het vast goed!
    Succes a.s. donderdag.
    Groetjes, Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh dat gaat vast lukken! Heel veel plezier met je naaimachine!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke nieuwe uitdaging!
    Gaat vast goed komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldig meis ... toevallig knaagt bij mij ook steeds meer het idee om toch echt eens met naailessen te beginnen hihihihi

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke uitdaging!!!! Ik wil het ook graag leren wie weet ooit hihi!!! Succes ermee! Voor je het weet naai je je eigen kleding :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gaat vast lukken!! Succes! Gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Succes ermee, het zal wel lukken! Ook ik ben zo gestart, met vallen en opstaan en leer nog steeds bij. Een goed boek helpt ook wel om het te leren. Benieuwd wat je hiermee nog zal maken!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. super,heel veel geluk samen,jullie kunnen het samen aan.

    liefs yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie naaimachine heb je daar. Daar ga je vast heel veel plezier aan beleven. Heel veel succes
    groetjes Danny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Goed bezig! Volgens mij heb ik dezelfde naaimachine, maar 'k leef momenteel op voet van oorlog met 'm :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik ben benieuwd hoe het zal bevallen! Ik heb geen naaimachine en zei juist afgelopen weekend nog tegen iemand dat het misschien wel handig was (om 1 te hebben EN om het te kunnen uiteraard, hihi). Heb vroeger bij mijn moeder wel eens wat geprobeerd, maar ik zou al niet meer weten hoe ik de draad op de juiste manier in de machine krijg... Om van het spoeltje maar te zwijgen. :) Succes en wat goed dat je les neemt!! Ik zal je vorderingen hier wel terugzien neem ik aan. Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...