vrijdag 21 februari 2014

Sewing adventures #2

Gisteravond ben ik maar weer eens achter de 
naaimachine gekropen. Ik moet toch oefenen.
 Mijn jongste dochter
krijgt binnenkort een groot bed en nou leek
het me wel leuk om daar een kussenhoesje 
voor te maken.
Ze wou graag hertjes en bloemetjes.


Nu vond ik hier een hele duidelijke uitleg.


De voorkant.


En de achterkant. 

Moet zeggen dat ik best trots ben op mezelf!
Het is me toch maar mooi gelukt.


Hier schijnt nu een heerlijk zonnetje na een ochtend vol regen.
Laat de lente nu maar komen.

Fijne vrijdag allemaal.

Liefs Berber


10 opmerkingen:

  1. Zeker mooi gelukt, je mag zeker trots zijn!
    Groetjes Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Knap gedaan, je dochter zal content zijn! Het is je echt goed gelukt, je wordt nog een ervaren naaister!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, wat mooi gelukt zeg! Ik heb dat stofje ook, weet alleen nog steeds niet wat ik er mee wil maken, whahaha.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goed gedaan dat kussenhoesje! Daar mag je zeker wel trots op zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk geworden! Schattig met die hertjes! ❤️

    Groetjes Henrike

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super gedaan, ziet er heerlijk fleurig uit!
    Liefs, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Very pretty cushions, so sweet!! ♥ Great job. Oh and the flowerpot with this fresh crochet around looks very springlike, super!! ♥ Thanks for your nice comment on my grannies & have a cozy evening :-)
    Nata

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...