vrijdag 28 maart 2014

A touch of pink

Mijn bak met onafgemaakte haakwerkjes
begon ook weer eens een beetje boel
uit te puilen.
Tijd om weer wat dingen af te maken.

Waaronder deze luchtige sjaal.


Het patroon voor deze sjaal komt
uit een van mijn lievelingsboeken
Haken en Kleur

Heb er alleen wel andere bloemetjes op gehaakt.


Want ik moet eerlijk toegeven siersteekjes
dat is nou niet echt mijn ding.
Daar heb ik gewoon het geduld niet voor denk ik.


Maar hij staat best leuk zo op een spijkerjasje.

En het leuke is hij is vanaf vandaag te koop

Iedereen alvast een heel fijn weekend!

Liefs Berber

15 opmerkingen:

  1. Helemaal leuk ! ik maakte 'm ook eens in deze kleurstelling. Om blij van te worden toch.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke sjaal zeg! Super kleurencombi :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk! Mooi voor dat net-niet-zonder-sjaal-weer ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een leuke sjaal met leive kleurtjes, mooi gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gaaf en ga gelijk eens even naar je winkel, leuk!
    X es

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig!!! En ja dat boek is geweldig!!! ❤️ Ga er ook snel weer wat uit haken! Bedenk me net dat ik nog een sjaaltje onafgemaakt in de la heb liggen ;)

    Groetjes Henrike

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Altijd fijn als er weer projecten afgerond zijn he! En deze shawl is erg mooi geworden. Ik wens je een fijn weekend, groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi!! En ik ken dat, met teveel tegelijk bezig.... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi geworden, leuke kleurcombinatie ook :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh wat een leuke sjaal, blauw met "a touch of pink" knap uitgedrukt! En je zal zien die is in no time verkocht!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. leuk he, deze staat ook op mijn verlanglijstje, erg leuk op een spijkerjack inderdaad!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat heb je dit weer super leuk gedaan. Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...