woensdag 26 maart 2014

Easter bunny's

Vorige week liet ik jullie al zien
dat ik al wat aan het haken ben voor Pasen.
Want ja voordat je het weet is het alweer zover.


Ik haakte deze schattige konijntjes.
Het patroon heb ik hier gevonden op de 
site van wolplein.





Staat best leuk zo en ja ik moet
het tafeltje nog verven alleen heb ik
daar helaas nog geen tijd voor gehad.
Soms wou ik wel eens dat er meer uren in een dag zaten.

Maar toen bedacht ik me dat er ook nog wel een
paar paaseitjes in konden.
Er moeten nog een paar bij want het
lijkt zo nog wel wat kaal.

Dat patroon heb ik vorig jaar al op mijn blog geplaatst en
voor de liefhebbers je kunt het hier vinden.

Fijne woensdag!!!

Liefs Berber

12 opmerkingen:

  1. Oh wat een schattige haasjes! Maar ook je paaseitjes zijn heel fleurig!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke haasjes en prachtige (échte!) paaseitjes!
    Ach, als we meer uren in een dag hadden kwamen we nog steeds tijd te kort, geloof mij maar ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi hoor, ik blijf moeite hebben met de overgang van de ene naar de andere kleur!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke paashaasjes! samen met de vaas, takjes en eitjes is het al helemaal pasen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schattig zijn die haasjes, en de eitjes zijn ook leuk! Zo komen we steeds meer in de paasstemming! :) Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. die eitjes zijn echt leuk!! gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ohhh wat een schatjes van konijntjes! ❤️❤️❤️

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...