donderdag 13 maart 2014

I'm so happy

Want ik heb gisteravond eindelijk mijn
ripple deken afgemaakt.
Een heerlijk haakwerk!
Het patroon kun je vinden op het blog

En ik ben zo blij met het resultaat.



De deken heb ik gehaakt met annell rapido.
Voor deze deken heb ik 18 bollen gebruikt
en gehaakt met haaknaald nummer 4.




Het randje heb ik simpel gehouden.
Drie rijen stokjes en dan een rij vasten.


Van mijn liefjes kreeg ik madeliefjes en die
moesten in een vaasje.


Een hele fijne donderdag!

Liefs Berber


20 opmerkingen:

  1. Fijn patroon om te haken hè? Ik heb mijn ripple blanket ook pas afgemaakt, alleen dan zonder rand. Mooie kleuren heb je gekozen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauwie, ik snap wel dat je daar heel erg blij mee bent. Mooie kleuren zeg! En wat een schattige madeliefjes!
    Groetjes Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En terecht ben je er blij mee. Leuke deken!

    Groetjes
    Patricia x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh die is mooi geworden! Prachtige kleurtjes zo bij elkaar!!! Mooi gedaan.

    Geniet van het mooie weer! Vera

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, die is echt mooi geworden!
    Wat een lieve margrietjes van de dames! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. great blanket!So fresh and springly colors!
    congrats

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zooooooooooo mooi ! en simpele steken zijn vaak het mooiste. Ik vind persoonlijk deze deken véél mooier dan die van de CAL.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je deken is echt WOW! PRACHTIG van kleur, ze ziet er vrolijk en lekker warm uit, heerlijk om onder te kruipen....
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie deken!!! Hier staat ook zo'n vaasje met die bloemetjes, leuk hè? gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat is hij mooi geworden! Ik heb alle wol en het patroon in huis. nu nog de tijd vinden om er aan te beginnen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie kleurtjes voor een mooi deken! Hoe groot is ie geworden?

    BeantwoordenVerwijderen
  12. EEP! Wat een geweldige kleurtjes! Hij is echt prachtig geworden! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw!! Wat is hij mooi geworden!!! Daar mag je met recht trots op zijn ❤️

    Fijn weekend!

    Groetjes Henrike

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtige deken! En wat kun je mooie dingen van de blog van Lucy halen he? Ben ook groot fan. Maar jij hebt er ook een volger bij hoor. ;-) xx Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  15. p.s. het lukt niet om me aan te melden als volger, probeer het later nog een keer

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hi, I love your blog, is beauty, I love the colors, I love your crochet, visit my blog too,hugs from Brazil.
    http://www.titacarre.com
    http://elo7.com.br/titacarre

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...