donderdag 6 maart 2014

Kringloopgeluk

Gister was ik even met mijn zusje bij de kringloop.
Ik was op zoek naar een bijzettafeltje voor naast de
bank en nou zijn dit volgens mij wel gewilde objecten.
Maar ik had geluk deze werd net in de winkel gezet. 




Nu wil ik hem graag nog verven met krijtverf.
Ik ben er nog niet helemaal uit welke kleur 
het worden moet maar ik denk iets van off white.

Ook vond ik nog deze twee lapjes stof.


Weinig tijd gehad om te haken helaas.
Maar af en toe een toer van mijn ripple blanket
en ik moet zeggen hij is bijna klaar.
Nog een paar toeren en een randje.


Een hele fijne donderdag allemaal!


Liefs Berber

14 opmerkingen:

  1. Nou dat is nog eens geluk hebben ja, als je precies vindt wat je zoekt! Leuk hoor. En wat fijn dat je ripple bijna af is (ik vond dat tenminste zelf een heel fijn gevoel en dat maakte dat ik een stapje harder ging om hem écht af te maken, hihi). Succes verder en de groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk geslaagd hoor,ik ben benieuwd hoe die is al je het geverfd hebt

    jij ook fijne donderdag

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een gezellig tafeltje met het mandje erbij ...
    Geniet van het zonnetje, liefs Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. soms mag je inderdaad geluk hebben en dit tafeltje ziet er alleszins heel veelbelovend uit! Ben benieuwd naar het eindresultaat. En je deken olala telkens als ik er in blogland eentje zie voorbij komen wil ik wel maar zoveel haakuren dat er in kruipen. Ooit...
    Die van jou is ook al zo een juweeltje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een leuk tafeltje hoor, en je deken is echt schitterend. Gezellig dienblaadje ...zonnetje erop....... ☺

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk tafeltje ben benieuwd hoe het uiteindelijk gaat worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Knap tafeltje heb je gescoord en met een likje verf wordt het helemaal hip! De stofjes zien er ook leuk uit en je deken, wow, is me dat een prachtig ding geworden!!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh wat een leuk kastje!! Leuk he dat snuffelen bij de kringloop! I love it!!

    Je deken word prachtig zeg! ❤️

    Groetjes Henrike

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik denk dat ik ook maar eens bij de kringloop moet gaan kijken. Je deken wordt mooi. Geniet van het mooie weer, lieve groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk zeg! Bij 'mijn' kringloop hebben ze al jaren geen leuke dingen meer helaas. Die stofjes zijn echt geweldig :D

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuk tafeltje! Het is altijd een geluk als ze hebben wat je zoekt. Ik vind je deken ook erg mooi worden. Zelf hoop ik vandaag de rippledeken voor mijn oudste dochter af te maken. Van het weekend ligt hij op haar bed!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een gezelligheid in huize berber! Als je iets zoekt kun je het bijna niet vinden en als je er neit naar op zoek bent loop je er zo tegenaan, in jou geval wel even boffen dat je gelijk slaagde bij de kringloopwinkel...veel plezier met verven.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...