zondag 23 maart 2014

This week

Deze week vloog ik van hot naar her.
Maar dat mag de pret niet drukken.

Haakte ik nog een paar vogeltjes.


Knipte ik alvast stofjes voor een avondje 
achter de naaimachine.
Alleen heb ik dat avondje verschoven naar volgende week.


Haakte ik s'avonds op de bank lekker verder
aan een nieuwe shawl en een vestje voor een vriendin.
Foto's van het vest komen later.


Kreeg ik takken van mijn man.


En probeer ik alvast wat voor Pasen te haken.


En nu ga ik even lekker genieten van een kopje koffie.
Een hele fijne zondag allemaal!

Liefs Berber

7 opmerkingen:

  1. Wat lief van je man! Hopelijk gaan ze prachtig bloeien.
    Schattige vogeltjes heb je gemaakt en dat haasje wordt ook al zo leuk!
    Fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lekker bezig; komt enorm gezellig over !
    Fijne zondag verder, Vera

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jij bent lekker bezig geweest! Prachtige vogeltjes, ook het haasje in wording ziet er al goed uit! En je sjaal heeft mooie kleurtjes. Bovendien verraste je man je met die prachtige takken, super!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je bent heerlijk bezig zo! Fijne zondag nog verder. gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je bent lekker bezig, wat veel leuks. Geniet er van!
    Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Al helemaal in de paassfeer. Ik vergeet steeds dat het zo vlug dichtbij komt. Mooie vogeltjes en haasje.

    Patricia x

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...