dinsdag 15 april 2014

Lentekriebels en regenboogkleuren

Afgelopen zaterdag organiseerde
ik samen met twee vriendinnen weer een Krea Kafee.
Deze keer gingen we een lentestuk maken.

Natuurlijk wou ik er zelf ook wel eentje maken.


Aan haken kom ik de afgelopen dagen niet veel toe.
wel alvast een klein begin gemaakt
met een nieuwe deken.


Mijn andere ripple deken klikkerdeklik
ben ik de hele tijd kwijt of aan de dames of aan
manlief dus de volgende is in de maak.

Morgen ga ik mijn rokje afmaken, hoef alleen 
de onderkant nog om te zoomen.

En donderdag ben ik jarig.
31 jaartjes jong alweer.

Dit schatje vond ik laatst op de rommelmarkt
en kon ik niet weerstaan.



Een hele fijne week allemaal!

Liefs Berber

12 opmerkingen:

  1. Mooie lentestukje heb je gemaakt, heel vrolijk. Alvast gefeliciteerd met je verjaardag en een fijne dag. Lieve groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een sfeervol lentestuk met de verwerkte haakwerkjes ...
    Alvast een FIJNE VERJAARDAG ...
    Fijne Paasdagen ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben benieuwd naar de volgende deken! Ziet er heel vrolijk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind je lentestuk prachtig geworden; op en top voorjaar!
    Je nieuwe deken wordt erg vrolijk, dat zal heerlijk haken zijn :-)
    Alvast gefeliciteerd, fijne verjaardag!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een vrolijke lentestukjes hebben jullie gemaakt. De nieuwe deken is ook al zo vrolijk van kleur, dan haak je met meer plezier dan anders denk ik. Alvast gefeliciteerd voor donderdag (je kon mijn dochter zijn)
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. mooi hoor,fijne verjaardag donderdag.

    liefs yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk paasstuk met al die gehaakte paasdingen erin. Dat was vast een geslaagde Krea Kafee. Jouw vorige ripple deken is prachtig. Logisch dat anderen hem graag gebruiken. Deze voor jou zelf wordt vast net zo mooi.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi zeg het paasstuk! En dat is dan toch je eerste rokje, toch?? Knap hoor. Geniet morgen van je verjaardag. gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Toch leuke dingen gemaakt.
    Fijne verjaardag morgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schattig paasgebeuren op je tafel! ps: nog een hele fijne verjaardag, alvast een dikke X

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lovely easter decoration - your blanket looks lovely too, great colour choices.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...