donderdag 3 april 2014

Sewing adventures #3

Ik wou al een tijdje een tasje maken voor mijn naaispulletjes.
Dan hoef ik ook niet de hele tijd zo 
te zoeken. 
De stofjes had ik een tijdje terug al geknipt,
en nu moest het er toch maar eens van komen.

Zo gemakkelijk ging dat nog niet,
na de oorlog verklaart te hebben aan de naaimachine
omdat hij de hele tijd vast liep
is het dan toch gelukt!!


Soms moet je gewoon even door zetten.


En de achterkant.

Vanavond heb ik weer les en gaan we
een rokje maken van tricot stof.
Dat wordt weer een hele nieuwe uitdaging.

Liefs Berber

11 opmerkingen:

  1. Jij gaat helemaal vrolijk en in stijl naar de les met zo'n mooie tas!
    Veel plezier en succes vanavond!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk geworden! Ik heb ook een tijd geleden een naaimachine gekocht maar nog niet zo veel geoefend, het haken is gewoon te leuk :-) Vrolijke tasjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk tasje, het ziet er heel goed uit! Je ziet, de aanhouder wint. Dit heb je toch maar weer mooi gemaakt! Succes met je rokje!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Knap! En doorzetten hoor! 1 tip misschien voor het vastlopen van de machine: hou als je begint met naaien losjes je hand op de begindraden. Je voorkomt op deze manier dat de draden in het spoelhuis getrokken worden. Een heel eenvoudig weetje, maar het voorkomt nogal eens ellende... gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk meid....soms is kwaad worden de beste oplossing hahahaha succes met je les!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wat vervelend als je naaimachine het niet goed doet .die van mij heeft af en toe van die wiebelige steken. Laat je je rokje ook zien ?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk tasje! Ik hoop dat je naaimachine niet weer vastloopt als je met je rokje bezig bent... Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...