woensdag 30 april 2014

What's on my hook

Het is wat rustiger op mijn blog op
dit moment. Ik ben nog best druk hoor
maar het is gewoon nog niet allemaal klaar.

Ik ben nog met wat opdrachten bezig en ondertussen
probeer ik mijn winkeltje ook weer wat aan te vullen.

De dames hebben deze week vakantie,
dus dan heb ik ook minder tijd om creatief bezig te zijn.

Maar vanmiddag toch nog even heerlijk buiten gezeten,
met een haakwerkje in vrolijke kleuren.


Een hele fijne dag nog!

En tot gauw maar weer.

Liefs Berber

4 opmerkingen:

  1. Hey! Daar is ze! Ik miste je al een beetje ;)

    Fijn weer wat van je te horen! :) goed om te lezen dat je lekker bezig bent!! Dat bloggen komt wel weer toch?!

    Geniet lekker van de meivakantie samen met je gezin ❤️

    Groetjes Henrike

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beautiful coasters and great colors! ♥
    Have a nice evening :-)
    Nata

    BeantwoordenVerwijderen
  3. fijn je te lezen enne mooie kleurtjes ben benieuwd...
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Als je nog een paar middagjes zo kan bezig zijn geraakt je winkeltje vast weer aangevuld. En de dames moeten zichzelf ook maar wat bezighouden :-)
    Als je af en toe wat schrijft blijf je in de running en vergeten we je zeker niet!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...