woensdag 28 mei 2014

And the winner is.....

Ja ik weet het,
ik zou eigenlijk pas vrijdag de winnaar bekend 
maken maar omdat ik toch het idee heb dat er niemand meer
mee gaat doen doe ik het vandaag.

Tja en naar wie zou deze mooie dromenvanger nou gaan:



Je dochter kan hem goed gebruiken volgens mij.

Zou je je adres willen mailen naar info@metsmaakgehaakt.nl

Iedereen heel erg bedankt voor het meedoen,
en in de loop van volgende week 
zal ik een tutorial plaatsen zodat
jullie hem zelf ook kunnen maken.

Fijne woensdag!

Liefs Berber


12 opmerkingen:

  1. Toffe dromenhanger ...
    Fijne woensdag ...
    Lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Proficiat voor Maren en haar dochter. Laten ze allebei maar mooie dromen krijgen.
    En Berber natuurlijk bedankt voor het organiseren van deze Give Away. Grappig dat je niet kon wachten met het cadeau weggeven. Zo gaat dat als je graag iets moois weggeft.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd Maren, wat zal je dochter heerlijk slapen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd Maren...mooie dromen voor je dochter gaan dat worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh joepie!! flore zal blij zijn. Hij is ook echt in haar kleurtjes gehaakt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Proficiat Maren, hier zal je dochter blij mee zijn! EN dankjewel Berber dat je erover denkt om met ons het patroontje te delen!
    Grtjes, rita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Maren, gefeliciteerd!
    Berber, fijn dat je een tutorial wilt plaatsen. Ik ga het zeker uitproberen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. gefeliciteerd met deze dromenvanger! helaas voor mij :( maar toch bedankt voor de kans! xxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Berber, de dromenvanger is gisteren aangekomen!! Hij is echt prachtig....Flore is er heel blij mee. Van t weekend maak ik wat foto`s en zet ik ze op mijn blog!
    Dank je wel!
    Maren (hoemmelke)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...