vrijdag 9 mei 2014

Dreamcatcher give away

Het leek me wel weer eens tijd voor een give away.
Want dat is zeg nou zelf al weer veel te lang geleden.

Deze keer kan je kans maken op een dromenvanger.
Je kan mee doen voor jezelf maar natuurlijk ook voor een ander.


 Hoe kan je mee doen:

- Je bent of wordt volger van mijn blog
- En je laat hieronder een reactie achter.
Als je hem voor iemand anders wil winnen,
geef dan even de naam door en de reden waarom je wil
dat deze persoon de dromenvanger wint.
- een linkje op je eigen blog zou leuk zijn maar dat hoeft natuurlijk niet.


Op vrijdag 30 mei maak ik de winnaar bekend.

Alvast een heel fijn en creatief weekend!

Liefs Berber

30 opmerkingen:

  1. Mooi !
    Ik heb een linkje gezet op Maaksels van CarlaK.
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. PS : als ik moest winnen is hij de dochter van Maren (Hoemmelke)

      Verwijderen
    2. Carla, dat is heel lief!!! alleen al dat doet mij hier een traantje wegpinken (allee, ik probeer toch!)
      Maren

      Verwijderen
  2. Hoi Berber,
    Ik doe graag mee met je dreamcatcher give away. Alleen niet voor mezelf maar voor een vriendin. Zij staat altijd voor iedereen klaar met een luisterend oor, een schouder om op uit te huilen maar ook voor een lach. Voor mij is zij heel belangrijk dus ik zou het leuk vinden als zij de mooie dreamcather zou winnen. Haar naam is Gisela. Ik zal een linkje op mijn blog zetten. Lieve groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zou de dromenvanger heel graag winnen voor mijn dochter.
    Mijn dochter (10) heeft diabetes en ik weet dat dat niet altijd even gemakkelijk is voor haar. Ook niet voor ons, maar voor haar moet dat soms ongelooflijk zwaar zijn en zonder dat ze dat veel laat zien, weet ik dat het niet leuk kan zijn om bvb bij de schoolreis tussen allemaal snoepende kinderen te zitten. Zij MOET al heel verantwoordelijk om gaan met eten, met bewegen en met spuiten. Ik ben echt fier op haar zoals zij dat doet. Als dan die schitterende dromenvanger ervoor kan zorgen dat ze snachts zalig kan dromen, en overdag kan genieten van die mooie dromenvanger, dan wens ik haar dat van harte toe.
    Maren (hoemmelke.blogspot.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ow, ik weet wel iemand die deze prachtige dromenvanger goed zou kunnen gebruiken: de dochter (15 jaar) van Sandra/Blauwruitje slaapt niet altijd lekker vanwege een heel nare gebeurtenis met een vriend van haar, zij kan zeker een steuntje in de rug gebruiken en 's nachts een wakend "oog".
    Ik zal meteen een linkje plaatsen op mijn blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik zou hem graag willen winnen voor mijn dochters die beide nog steeds erg ontustig slapen..! Wie weet gaan ze dankzij jou mooie dromenvanger wat beter slapen! Ik plaats zo een linkje op mijn blog!

    Groetjes Henrike

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lief van je Berber om een droomvanger weg te geven. Dit lijkt me een geweldig cadeau voor een jong meisje vol dromen. Ik gun hem graag aan iemand die zo'n meisje in het gezin of in de naaste omgeving heeft. Ik heb een linkje op mijn blog geplaatst. Dan komen nog meer mensen jouw droomvangers bewonderen.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een mooie dromenvanger heb je gemaakt zeg ik wil hem graag winnen voor een lieve nicht van me die deze op dit moment wel kan gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik doe graag mee. Haken kan ik niet en onze grote dame heeft nogal eens dromen die haar dwarszitten. Wat zou ik haar deze prachtige dromenvanger gunnen!
    groet,
    Christel

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik zou heel graag meedoen voor jongste dochter. Die had vorig jaar op een crea-namiddag een dromenvanger geknutseld maar die was maar van bedenkelijke kwaliteit (kartonnen bordje en dergelijke...) zodat die het niet lang uitgehouden heeft. Die van jou ziet er heel wat mooier en degelijk uit, ik ben heel zeker dat zij er blij zou mee zijn. (Vooral omdat het roze is en er pluimpjes aanhangen...)
    'n vrolijke groet,
    sneksniltje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige dromenvanger, mijn nichtje van 14 moet weer mooie dromen krijgen voor haar toekomst en de nachtmerries achter haar laten. Deze dromenvanger is een goede hulp daarbij!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wow - was für ein wundervoller Traumfänger - darf ich auch in dein Lostöpfchen springen ?
    Viele, herzliche Grüße aus der Windmühle
    Iris

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Na je vorige blogpost had ik al beslist om eindelijk eens te leren haken, want die dromenvangers zijn prachtig. Maar als ik er hier eentje zou winnen, zou dat nog beter zijn (en vooral sneller)...

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik ga mee doen.....geweldig, en dan die kluertjes, ik word er helemaal heppie de peppie van! ik ga zo richting me werk en als ik in de avond thuis ben ga ik je linkje plaatsen! doeggie.........

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie, kleurige dromenvanger.
    Die zou ik heel graag winnen.
    Mocht ik niet de gelukkige zijn, dan zou ik er ook graag zelf eentje haken. Zou je het patroon willen delen?
    Groetjes van Corien.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik doe graag mee voor mijn nichtje die deze zomer van haar eerste kind gaat bevallen, lijkt me een mooi cadeau voor haar!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een vrolijke dromenvanger, deze moet wel werken!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hier wil ik heel graag aan meedoen Berber, wat een mooie vrolijke dromenvanger heb je gemaakt zeg. En ik zou meedoen om hem aan Liene te geven, mijn onlangs geboren eerste kleinkind, om het in haar kamertje te hangen.
    Volger ben ik al en ik ga nu een linkje plaatsen!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een geweldig mooie dromenvanger zeg! Mooi gemaakt en met leuke frisse kleuren. Leuk ook dat er al zoveel mensen meedoen met de give away! Dan doe je het in ieder geval niet voor niets :-) Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hallo Berber, wat een mooie dromenvanger. Die zou ik graag voor mezelf willen winnen. Ik lig hele dagen op bed en dan is zo'n mooie dromenvanger een prachtige eyecatcher. Ik doe dus graag mee met je give-away. Groetjes van Riet

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een vrolijke dromenvanger! Deze zou niet misstaan in de caravan! Om die heerlijke vakantiedromen te vangen ;)
    Groetjes Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mooie dromenvanger, met superleuke kleurtjes! Ik zou em graag winnen voor m'n dochtertje. Ze kan nog steeds niet slapen nu nog licht is als ze naar bed gaat. Hopelijk helpt de dromenvanger en hebben wij weer een wat langere avond ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Moooooooooi!
    Ik doe graag mee om deze kleurrijke dromenvanger te winnen :)

    Groetjes Elisa

    (elisahaakt.blogspot.be)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Goeiemorgen,
    Ik doe graag mee en wanneer ik de dromenvanger zou winnen, is hij voor mijn kleindochter [van bijna 6jr], het gezinnetje gaat naar Ierland verhuizen.
    grtjs Riet

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Prachtig! Graag zou ik kans maken voor mijn zusje, ze is pas verhuisd en ik wens haar mooi dromen toe in haar nieuwe woning!
    (TurtleBookwurm)

    BeantwoordenVerwijderen
  25. ik hou het voor mijzelf, na een rot periode ga ik mijzelf eens goed verwennen, het leven is zo kort en ik leef nu per dag en zie wel wat er komt

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Droomvangers! Ze moesten je eigen droom vast kunnen houden, maar zo dat je ze weer kan zien.....

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...