dinsdag 13 mei 2014

Nieuwe bolletjes softfun

Deze mooie bolletjes softfun van scheepjes kon 
ik dus echt niet weerstaan.


Ik heb ze dan ook al even, want ik wist eigenlijk niet
zo goed wat ik ervan zou maken.
Mijn CAL deken heb ik uitgehaald,
vond het toch niet zo mooi.
Al die verschillende steken het werd niet een mooi geheel.
Maar dat neemt niet weg dat ik nog wel heel
graag een deken voor op bed wil maken.

Dus haakboekjes uit de kast en het idee
vond ik in dit boekje.


Of eigenlijk al op de voorkant van het boekje.

Het doel is om elke dag 1 eentje te haken en tot
nu toe gaat dat al hartstikke goed.




Alle nieuwe volgers welkom op mijn blog.
Je kan trouwens nog steeds meedoen met 
mijn give away klikkerdeklik

Liefs Berber

9 opmerkingen:

  1. Heerlijk garen in mooie kleuren. Jammer dat jouw CAL niet naar je zin werd. Maar ja, dat heb je soms. Nu wordt het vast een deken die je wel bevalt. Het begin is in ieder geval mooi.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Volgens mij gaat deze deken veel mooier worden dan de CAL deken, heerlijke kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jammer dat je gestopt bent met de CAL maar deze deken gaat volgens mij ontzettend mooi worden! Hij is in ieder geval lekker kleurrijk :D

    Groetjes Henrike

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie frisse kleuren. Succes! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lekkere regenboogkleurtjes! Dat gaat vast een mooie vrolijke deken worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh, softfun haakt zo lekker en is zo lekker zacht!
    Mooie kleurtjes heb je gekozen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ben geen liefhebber van dit garen, maar wel van de kleuren haha. Je maakt er weer iets prachtigs van.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke kleurtjes en je hebt een prachtig ontwerp gekozen vind ik, dit wordt supermooi!
    Succes met het haken elke dag!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...