donderdag 8 mei 2014

Sweet dreams

Ik had nog een paar ijzeren ringen liggen,
die ik vorig jaar al eens gekocht had om fotolijstjes om te haken.
Maar dat was er niet van gekomen.

Daar moet toch iets anders mee te doen zijn
dacht ik zo, het is ook zonde dat ze in de kast 
blijven liggen.

En zo ontstonden er een paar dromenvangers.


Met lekker vrolijke kleurtjes natuurlijk.
Want daar houden wij hier wel van.


Heel leuk om te maken, en snel klaar.
Ook ideaal om restjes wol op te maken.


Ik had ook wat veertjes en kraaltjes liggen,
die kon ik er ook prima bij gebruiken.

En nog een blauwe variant.


Wat zullen wij nu lekker slapen hier 
in huize met smaakgehaakt.

Ik ga dit weekend maar eens even bij manlief in het hok kijken
of daar nog grotere ringen te vinden zijn. 

Liefs Berber

7 opmerkingen:

  1. Leuk, zat ook al in m'n hoofd om te maken voor m'n stoere tuinman die ook altijd aan de dromenvanger in mijn slaapkamer moet zitten. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn leuk!
    Mocht het nu onverhoopt toch niet lukken met lekker slapen, hebben jullie in ieder geval nog wat vrolijks om naar te kijken ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Berber,

    ik las je bericht op Haak maar Aan en ben volger geworden van je blog.
    Jij maakt zeer mooie dingen.
    Ik ben zelf ook dol op haken en zo'n dromenvanger ga ik zeker ook maken.

    Haakgroetjes Elisa

    (elisahaakt.blogspot.be)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige dromenvangers. De blauwe vind ik de allermooiste, maar ja, blauw vind ik een mooie kleur.

    Groetjes. Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Your dream catchers are lovely - what a clever idea.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...