vrijdag 27 juni 2014

Tis week

Hallo hier even een snel blogje van mijn kant
want ik moet er zo weer vandoor de oudste heeft zwemles.
Ik heb de laatste weken echt het gevoel dat ik van hot naar haar aan
het vliegen ben. Vergeet veel dingen en er komt
weinig creatiefs uit mijn handen.

Maar dan toch maar even een kleine impressie van deze week.

Ik volgende een workshop ringen maken.


We mochten twee ringen maken.


Ik vond het eerlijk gezegd nog best lastig om die draaien
er mooi in te krijgen.


Wouden de dames ook loom armbandjes
dus mama moest ook aan de loom


Mijn jongste dochter had geen geduld voor de foto.
Van wie zouden ze dat nou hebben..
het grappige is ze noemen het bloomarmbandjes.

Haakte ik grannysquares.


Van restjes stylecraft. Ik heb denk ik wel genoeg
voor een bonte babydeken.
Vanaf volgende maand te koop in
mijn dawanda shop.

Alle nieuwe volgers welkom!
En allemaal heel erg bedankt voor alle leuke
en lieve reacties die ik altijd van jullie krijg.


Goed weekend en tot volgende week!

Liefs Berber

4 opmerkingen:

  1. Mooie ringen zeg! Heel gaaf gemaakt :D

    En grappig! Mijn oudste dochter zwemt ook op vrijdag :)

    Fijn weekend!

    Groetjes Henrike

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Overal is het wat minder op de blogs, in de zomer is er vanalles anders te doen natuurlijk. Maar je ringen zijn prachtig geworden, echt knap gemaakt! De blauwe is mijn favoriet, maar ook de paarse is niet mis.
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...