maandag 21 juli 2014

Market bag

Soms heb je van die patronen die moet je maken.
Zo moest ik dit tasje maken.


Het patroon kun je vinden in de 
gratis zomereditie van Simply Crochet.
Klikkerdeklik

Ik haakte hem met Stone Washed
Corundum Ruby van scheepjes.


Voor dit tasje gebruikte ik ongeveer
twee en een halve bol.
En ik gebruikte haaknaald nummer 4.



Wat een heerlijk garen.
Het volgende project is alweer bijna klaar.
Een zomersjaaltje.
Ik moet alleen de bloemen nog vastnaaien,
dus daarover later meer.

Liefs Berber

9 opmerkingen:

  1. Geweldig mooi,maar ja dit garen is dan ook helemaal top...ben er verliefd op,ha,ha♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat wordt stijlvol boodschappen doen :-)
    Mooi gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel handig en heel leuk! Ik ga het garen ook maar eens proberen! Hoor er veel mensen over! Groetjes Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit garen zal ik toch ook eens moeten uitproberen, het verschijnt overal op de blogs en ziet er mooi uit, zacht, mooie kleurtjes, fijn om mee te werken. Je maakte een heel leuk tasje! En de zomersjaal zal vast ook wel weer de moeite zijn!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is ie leuk geworden!!
    Heb toevallig zelf ook net dit garen besteld, maar er nog geen bestemming voor gevonden....
    En aangezien ik gek op tassen ben zou het zo maar kunnen dat ik deze er ook van ga maken....

    Je hebt een leuk blog!!

    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Good post! We will be linking to this particularly great article on our site.
    Keep up the great writing.

    Here is my blog; http://www.stamped-concrete-ma1.com

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...