donderdag 10 juli 2014

Yarn love

Wat zijn ze mooi en ze voelen ook zo lekker zacht.
Kunne jullie ook zo genieten van nieuwe wolletjes.

Ik koop vaak eerst de wolletjes en dan moet ik er nog een
project voor bedenken wat bijna net zo leuk is.



Ik denk dat ik van de bovenste babyslofjes ga haken.
In het najaar sta ik twee keer op een fair.
En dat doet het altijd wel goed.

En de onderste ga ik denk ik gebruiken om een luchtige omslagdoek 
van te maken uit het boek
Haken en Kleur
van Saskia en Claire.

Fijne zonnige donderdag!

Liefs Berber

9 opmerkingen:

  1. Heel fijn garen om mee te haken.
    Greetzz MG

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind de stonewashed kleuren ook erg mooi dus waarschijnlijk ga ik het ook aanschaffen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Altijd gek op nw bolletjes!!! en nw kleurtjes......

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi garen! Ik heb zelf ook al een aantal bolletjes besteld, haakt lekker weg!
    Succes!

    Groet, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja, zo zijn wij nu eenmaal, eerst hebben we plezier met het kopen van wol, dan door ernaar te kijken en te dromen wat we ervan zouden kunnen maken en dan nog eens plezier als je er effectief wat mee maakt. Eenmaal klaar pronken we nog eens met afgewerkte produkt en genieten we er nog eens van. Wat zijn wij snel blij en tevreden en we hebben 4x plezier van datzelfde bolletje wol!!!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel veel plezier, het zijn inderdaad ontzettend mooie garen! Ben er zelf ook mee bezig, heb al een giraffe gemaakt en ben nu met Snuf konijn bezig. Erg leuk allemaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat zijn ze mooi hè? Vind alleen de wikkel al zo gaaf! Ik koop meestal bollen met een project in mijn hoofd. Heel vaak wordt het iets anders... gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige wolletjes :) ziet er vanaf hier al zo lekker zacht uit!!!

    Ik wil ze misschien dit najaar kopen als ik een nieuwe omslagdoek ga maken :)

    Fijn weekend!

    Groeten Henrike

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Die wolletjes zijn echt zo gaaf!!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...