donderdag 24 juli 2014

Zomersjaal

De meesten die mijn blog nu wat langer
volgen weten dat ik een voorliefde heb voor sjaals.


Deze keer haakte ik een luchtige zomersjaal.
Het patroon voor deze sjaal komt uit het
boek Haken en Kleur van
Saskia en Claire.


Hij gaat natuurlijk mee naar de camping.

Deze sjaal heb ik gehaakt met Stone Washed van Scheepjes.
Ik ben absoluut verkocht wat een prachtig garen!
klikerdeklik voor de market bag.


Voor de sjaal gebruikte ik drie bollen Amazonite
en voor de rand en de bloemen gebruikte ik Blue Apatite.
Deze sjaal heb ik met haaknaald 4 gehaakt.


Nog een hele fijne en zonnige dag gewenst.

Heel veel liefs Berber

10 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige sjaal van heerlijk garen heb je gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Alweer zo'n leuke sjaal gemaakt met dat nieuwe mooie garen, ziet er leuk om dragen uit!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi met dit garen, ik heb er wel zin in het ook eens uit te proberen! Ik heb deze sjaal net voor mijn dochter gehaakt (in neon-kleurtjes ;-) ).

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ein wunderschöner sommerschal
    die farbe ist super, ein sommer-himmelblau, klasse.
    gefällt mir sehr.

    einen gruß sendet
    flo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg mooi!!! Zeker mooi bij jeans! I love it!
    Fijne vakantie!
    Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie sjaal is het geworden. Ik heb hem ook gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Is het besmettelijk want ik ben ook helemaal verzot op omslagdoeken ik heb deze ook gehaakt maar dan helemaal in het geel moet alleen de bloemetjes nog haken.
    Ik vind deze ook super mooi en inderdaad lekker voor op de camping.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Beautiful! I love the sweet flowers detail! Thanks for sharing!
    Hope you have a wonderful weekend!
    Hugs from Portugal,
    Ana Love Craft
    www.lovecraft2012.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...