donderdag 14 augustus 2014

Gehaakte tasjes

Mama kan jij ook een tasje voor
ons haken? Dan kunnen we daar schatten in bewaren.
Maar het moet wel een klein tasje zijn.
Ja hoor pop die haakt mama wel voor je.

Dus zo gezegd zo gehaakt.


Ik had ze hier al een eerder gespot.
Dan is pinterest super handig,
om al die leuke ideeën te bewaren.


Twee voor de dames en eentje voor mij.
Alleen ga ik er mijn lipgloss in bewaren, want dat 
zweeft nu telkens los in mijn tas.


Ideaal om restjes katoen op te maken. 

Liefs Berber

10 opmerkingen:

  1. O, wat is dat een leuk idee zulke tasjes en wat staat dat vrolijk met die kleuren !
    Ik zie dat je helemaal aan de andere kant van Nederland woont.
    Leuke blog, groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn zo leuk en handig ...
    De meiden zullen super blij zijn ...
    Fijne donderdag ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schattige tasjes! Kan me voorstellen dat de 'dames' daar blij mee zijn! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk weer Berber en ja Pinterest!! Wat moeten we beginnen zonder ;)

    Groetjes Henrike

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke tasjes, de dames zullen wel in hun nopjes zijn hiermee en mama ook natuurlijk :-) handig zo'n handige mama in huis die maakt wat je vraagt.
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. great !
    Greetings from Poland :)
    Katarzyna


    www.sajuki.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk idee! Ik had net een kado ideetje nodig, bedankt!
    groetjes, Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...