maandag 11 augustus 2014

Home sweet home

Vorige week zijn we thuis gekomen 
van een heerlijke vakantie in Duitsland aan de moezel
en nog een paar daagjes Luxemburg.





We zijn dit jaar voor het eerst met de vouwwagen 
op vakantie geweest en ik moet zeggen
het is heel erg goed bevallen.
De dames hebben zich ook prima vermaakt.

En we hebben nu ook een nieuw vriendinnetje
in huize metsmaakgehaakt.


Onze lieve pup Lena.

Een hele fijne week iedereen,
en wij gaan nog lekker een weekje van de vakantie genieten.

Liefs Berber

5 opmerkingen:

  1. Jullie hadden duidelijk een fijne vakantie! En een nieuwe huisgenoot, geweldig leuk voor de kids! Daar gaan ze nog veel plezier aan hebben. Nog een fijne vakantie verder!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Welkom thuis! En fijn dat jullie het zo goed hebben gehad!! Ik moet nog even wachten tot mijn vakantie!

    Ik zag je pup al voorbij komen op fb!

    Ze is een schatje!!! Ik hoop dat jullie veel van haar mogen genieten :)

    Groetjes Henrike

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat fijn dat je het leuk gehad hebt met de vouwwagen en wat een lieve pup echt een schatje,geniet nog even van de vakantie.

    Liefs yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie vakantiefoto's! Fijn dat jullie het heerlijk hebben gehad met de vouwwagen. En wat een lieve pup, die Lena! Lekker van genieten met zijn allen!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...