dinsdag 2 september 2014

Doily love

Ik ben dol op doily's heb er
dan ook al verscheidene gehaakt.



Het patroon komt uit het boek 
Puur Haken van Maaike van Koert.
Wat ik mezelf cadeau had gedaan, moet
kunnen zo af en toe.
Prachtig boek ik wil eigenlijk de warme wintersjaal
ook nog gaan haken.
Nu alleen nog op zoek naar mooie 
wolletjes daarvoor.

Maar weer terug naar de doily,
deze heb ik gehaakt met restjes 
stone washed van scheepjes.


Lampje erop en klaar.

Een hele fijne maandag allemaal.

Liefs Berber


9 opmerkingen:

  1. Prachtig! Mooie (najaars)kleuren heb je gebruikt :)

    Groetjes Henrike

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi, en zo worden je restjes ook mooi opgemaakt!

    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi!! Toch nog eens kijken naar het boek... gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Doily's blijven prachtig, mooi gemaakt! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk kleedje, mooie kleurtjes trouwens.
    groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk boek he? Ik heb inmiddels de wintersjaal af! Is heerlijk geworden, ga hem vandaag fotograferen, komt deze week op mijn blog!

    Groetjes van Ellebel

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...