vrijdag 12 september 2014

Pompoentjes

Omdat ik morgen met de dames van 
het Krea Kafee op de handwerkfair in Ryptsjerk sta
haakte ik nog snel even een paar
last-minut pompoentjes.
Ik haakte ze al eerder



Het is onze eerste fair en eerlijk gezegd vind ik het best
een beetje spannend. Wat moet er allemaal mee, hebben 
we wel genoeg spulletjes. Vind iedereen het wel leuk
en ga zo maar door.


Maar het gaat vast helemaal goed komen,
het wordt prachtig weer dus daar kan het
niet aan liggen.

Alle nieuwe volgers welkom! 
En dan wil ik jullie allemaal alvast een heel
zonnig weekend wensen.





Liefs Berber

6 opmerkingen:

  1. Wat een lieve pompoentjes! Dat komt vast goed de fair!!

    Veel succes en natuurlijk ook veel plezier!

    Fijn weekend!

    Groetjes Henrike

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke! Succes met de fair, je hebt er in ieder geval lekker weer bij, dat scheelt al een stuk.
    groet, Christel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Succes!! Die pompoenen zijn super leuk! gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel veel plezier op de Fair! Het wordt vast leuk! Aan jou spulletjes zal het vast niet liggen, je maakt altijd leuke, kleurrijke dingen. Deze kleine pompoentjes zijn ook leuk geworden!

    Liefs, Vera

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Aan de pompoentjes zal het niet liggen, denk dat je ze allemaal wel verkocht hebt? XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke pompoentjes, die vallen altijd in de smaak! altijd moeilijk inschatten hoeveel je nodig zal hebben en wat wel of niet in de smaak zal vallen! Ik duim alvast!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...