dinsdag 28 oktober 2014

Colsjaal en meer

Hier maar weer eens even een berichtje
van mijn kant want het is wel wat rustig de
laatste tijd.

Ik haakte deze colsjaal.


Een hartje.


Af en toe haak ik een paar toeren
aan de v-stitch blanket en 
heb ik een lampion gehaakt maar die 
moet ik nog op de foto zetten.

En aankomende donderdag beginnen de 
naailessen weer dus ik hoop dat ik dan weer eens
wat meer tijd achter de naaimachine ga doorbrengen.

Maar voor nu een hele fijne dag!

Liefs Berber

4 opmerkingen:

  1. mooie kleuren heb je gebruikt voor de col. Lieve groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooie col is het geworden, mooie kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je mooie kleuren gebruikt voor je col!
    Succes met de naailessen!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...