zondag 12 oktober 2014

Workshop tekstbord maken

Gister organiseerde ik met de dames van het
Krea Kafee een workshop tekstbord maken.

Yesterday I organized with the lady's from 
the Krea Kafee a workshop create you're one textboard.

De opkomst was hoog en er zijn hele leuke borden gemaakt.

 All the lady's made lovely boards.


Natuurlijk wou ik dat zelf ook wel eens
proberen en ik moet zeggen hij is 
super goed gelukt.

Off course I made a board for myself.
and I'm very happy with the result.




Its a recipe for appelpie.

Happy sunday!

Liefs Berber





7 opmerkingen:

  1. Wat ontzettend leuk! Dat wil ik ook! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk bord, mooie combi van lettertypes! Echt gezellig zo'n Krea Kafee met o.a. workshops, dat is echt wat ik zo mis hier in midden Nederland ... oost, zuid en noord zijn veel actiever en creatiever lijkt wel, ook met crea- en wol-winkels is het hier bar slecht gesteld!
    Ik ben gelijk volgster geworden en heb je aan mijn blogrol toegevoegd.
    groetjes Margreet
    http://marshobbycorner.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw wat ene leuke workshop! Mooie borden... X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  4. super leuk zo,n bord,erg leuk om het te maken lijkt mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ontzettend leuk!! Je bord is echt goed gelukt!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jouw bord ziet er mooi uit. Leuk om zo een recept voor een appeltaart op een bord te zetten.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...