zondag 16 november 2014

Krea Market #2

Wat een regenachtige dag is het vandaag toch.
Ideaal om wat dingetjes af te maken 
voor de Krea Market.



Het patroon van dit rendierkopje
kun je hier vinden op het
blog van Angeline van mijn eigen plekkie.

Ook maakte ik deze twee
kerstkransen.





Natuurlijk kreeg ik pas op het laatste 
moment weer inspiratie.
Ik wou eigenlijk de kransen omhaken,
maar helaas daar had ik geen tijd meer voor.
Maar dan is vilt ook een prima oplossing. 

Nog een hele fijne zondag allemaal.

Liefs Berber

7 opmerkingen:

  1. Het hangertje met het rendierkopje is echt superleuk, maar ook je kerstkransen zijn prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk gemaakt!!! Mijn hoofd loopt ook over voor de ideeën voor de kerstmarkt, maar of ik het nog allemaal ga redden...

    Alvast heel veel plezier op de kreamarkt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een goed idee zo met dat vilt! Dat is een slim en snel idee die ik ff ga onthouden ;)

    Je zal vast leuke spulletjes verkopen!!

    Groetjes Henrike

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke dingen heb je gemaakt! Veel succes met de voorbereidingen voor de kerstmarkt!

    Groet, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi hoor, de kerstknutsels. Lieve groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wauw wat een mooie kransen!
    Knap gedaan zeg!
    groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...