dinsdag 11 november 2014

Krea Market#1

Druk bezig met van alles 
en nog wat. Maar vooral om spulletjes
te maken voor de krea market.
Want ja mijn stand moet natuurlijk wel leuk gevuld zijn,
gelukkig heb ik ook nog wel spulletjes liggen 
maar toch.

Mijn man zaagde voor mij deze ronde schijfjes.
Daar kon ik natuurlijk wel wat mee.







Leuk zijn ze geworden. Ik heb er ook al weer een
aantal van verkocht dus aankomend weekend 
maar weer een nieuwe maken. 

Afgelopen zaterdag was er weer Krea Kafee,
deze keer gingen we aan de slag met draad en garen.

Ik ben echt super blij mee.


Een hele fijne avond nog.

Liefs Berber

6 opmerkingen:

  1. super leuk,en heel veel succes met al je creatie,s

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohhh Deer,ik ben helemaal weg van je creatie van het Krea Kafee!ook de kleuren die je gekozen hebt! L♥ve it!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk, die rondjes hout! En wat je in het krea kafee maakte is wel heel bijzonder, mooie kleurtjes ook!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk zeg die houten rondjes! Ik zag op het blog van Vera ook al zoiets maar zij maakte er knoopjes mee :) heel leuk idee!

    Dat bord met het hert is echt de BOM!!!

    Groetjes Henrike

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...