dinsdag 23 december 2014

Rokjes

Op de naailessen die ik nu
volg naaide ik een rokje voor
de dametjes.


Voor allebei dezelfde,
kunnen ze ook geen ruzie maken.


Het is een simpel klokrokje.
Niet heel moeilijk dus.
Maar wel leuk om te maken.

Het lastigste was nog de rits.


Maar ook dat was goed gelukt.


Nu opzoek naar leuke tricot voor mijn 
volgende project.

Ik wil jullie allemaal hele fijne feestdagen wensen!
En heel erg bedankt voor alle super
leuke en lieve reacties op mijn  blog.

Liefs Berber

6 opmerkingen:

  1. Gaaf hè, zo'n simpel rokje maar wel o zo leuk! gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Knap hoor, de rokjes zien er prima uit, zelfs de ritssluitingen! Je leert heel wat daar op de naailessen, altijd handig!
    Fijne feestdagen, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk geworden je rokjes!
    En steeds leer je wat leuk hoor!
    Ook fijne dagen toe gewenst en een creatief 2015!
    groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...