zaterdag 31 januari 2015

V-stitch love

Hebben jullie dat ook wel eens
dat als je bijna klaar met een project 
het dan onder in de kast of tas beland en je
maanden geen zin meer hebt om het af te maken.

Dat had ik dus ook met deze deken.


En dan in een keer denk ik weer,
ja nu ga ik hem afmaken.


Ik haak de deken met stylecraft special dk.
Met haaknaald nummer 4.


Schiet al lekker op, hij is nu 150 cm.
Nog een paar toeren erbij en ik kan met de rand beginnen.


Ook haalde ik alvast een beetje voorjaar in huis,
ben bang dat we geen winter meer gaan krijgen.

Een heel fijn weekend gewenst.
Liefs Berber

Oja de Scheepjes CAL schiet ook al
lekker op ik heb nu 42 blokken gehaakt.
Nog 18 te gaan en dan moet ik ze nog gaan blocken.
Misschien geen slecht idee om daar maar eens
mee te gaan beginnen.
En ik heb ook netjes het huiswerk van de CAL 2015 klaar.



10 opmerkingen:

  1. Ook ik ben een kei in het bijna afmaken van projecten, om het dan maanden te laten liggen en ineens weer te denken: hup nu even afmaken. Vaak denk je dan later: waarom heb ik dat niet gelijk gedaan???

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg herkenbaar! Ik ga nu eerst alles afmaken voordat ik aan iets nieuws begin ;) groetjes Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Iedere WIP heeeft bij mij een eigen tasje. Ze staan overzichtelijk in een hoekje te wachten en te wachten en te wachten. Dus heel herkenbaar.
    De deken wordt prachtig. De moeite waard om hem echt af te maken.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De deken wordt wel heel erg mooi hoor! En dat van die WIP's is herkenbaar hoor... Daar heb ik ook last van, is alleen niet handig. Heb niet altijd een regelmatige hand van haken, dus ik kan het beter in één keer afmaken.

    Fijne nieuwe week! Groetjes, Vera

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goede voornemens, je deken geraakt zo wel af hoor! En al die bezige werkjes komen ook wel klaar, rustigaan.
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou ik probeer er wel voor te waken dat me dat niet gebeurt. Het is zo zonde om iets zolang te laten liggen... Je weet van uitstel..... enz ;-)

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  7. What a beautiful BLOG.
    I ♥ this colorful blanket, like a little spring messenger.
    Regards form Austria,
    Fräulein KidsliKids

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hahaha nee, dat herken ik nou totaaaal niet. Ik maak alles meteen af! (*bloos*).
    Tja... kan soms ook niet anders met al die superleuke haakideeën he? En uiteindelijk komt het wel af. Dan kijk je er weer fris tegenaan en denk je... waarom heb ik het niet eerder afgemaakt??
    Het zijn wel hele vrolijke kleuren, hij wordt prachtig!

    Lieve groet,
    Miriam
    't Bezige Bijtje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hahaha nee, dat herken ik nou totaaaal niet. Ik maak alles meteen af! (*bloos*).
    Tja... kan soms ook niet anders met al die superleuke haakideeën he? En uiteindelijk komt het wel af. Dan kijk je er weer fris tegenaan en denk je... waarom heb ik het niet eerder afgemaakt??
    Het zijn wel hele vrolijke kleuren, hij wordt prachtig!

    Lieve groet,
    Miriam
    't Bezige Bijtje

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...