zondag 8 februari 2015

V-stitch deken

Vanochtend heb ik dan eindelijk
mijn rainbow v-stitch blanket afgemaakt.


Dochterlief is er ook heel erg blij mee.

Het is een heel leuk patroon om te 
haken niet moeilijk en het schiet lekker op.
Alleen dan moet je het wel afmaken natuurlijk :)

Het patroon kun je hier vinden klikkerdeklik


De rand heb ik heel simpel gehouden, eerst een
toer stokjes en daarna nog een toer vasten.


Zo wordt weer helemaal vrolijk van al die
felle kleurtjes.


Ik blijf het lastig vinden om met dit weer
de blauwe tinten goed op de foto te krijgen.


Fijne zondag allemaal!

Liefs Berber



13 opmerkingen:

  1. Wat een leukerd! Vrolijk die kleurtjes!
    Groetjes Carina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo mooi, met al die kleuren! Ik haakte er ook één volgens haar patroon, maar dan in de andere v stitch Heel toevallig net een blogbericht over gepost!
    groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi! Daar word je dochter vast blij van, zo'n kleurige deken. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk, heel vrolijk voor een kinderkamer!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Via Haak maar aan zag ik je deken, erg leuk geworden!
    Ben je gelijk gaan volgen, mocht je het leuk vinden dit is mijn blog :-)
    http://hipmetkleur.blogspot.nl/

    Groetjes Mabel

    BeantwoordenVerwijderen
  6. super mooi gemaakt! Lijkt mij ook een leuke steek om nog eens uit te proberen. gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige deken, ik snap dat je dochter er blij mee is. Lieve groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je deken in V-stitch is echt prachtig en heel vrolijk geworden, ik vind de kleurtjes prima op de foto. Logisch dat je dochter blij is met zulk een prachtdeken!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke vrolijke deken. Ik snap wel dat jou dochter daar blij mee is.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...