woensdag 25 februari 2015

Vossendeken

Gister zijn we dan eindelijk op kraamvisite
geweest en kon ik de vossendeken geven.


Het was even een werkje, want ik moest
in  totaal 357 vierkantjes haken.

Maar het resultaat mag er wezen


De deken haakte ik met Cotton Merino
van Drops. Echt super zacht garen.


Ze was er gelukkig heel erg blij mee.

Hele fijne woensdag!

Liefs Berber

Edit: ik was een beetje vergeten te vermelden waar ik het
idee op had gedaan van de vossendeken. Niet heel netjes van mij.
Maar dat was hier

13 opmerkingen:

  1. Wauw, mooi zeg, daar zijn wel een aantal uurtjes in gaan zitten, maar het resultaat is echt prachtig. Je zult wel met open armen ontvangen zijn:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je vossendeken is heeeeeeel mooi groetjes Marie-Claire

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Keitof is je deken geworden Berber! Dit is echt iets om met trots aan ons te tonen, je vossendeken is echt knap gemaakt!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoe toevallig kan toeval zijn? Ik ben aan net hetzelfde deken bezig in net dezelfde kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wauw, gaaf zeg! Wat een prachtig cadeau!
    Groetjes, wendy

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...