zaterdag 7 maart 2015

Lente tasje

In mijn vorige post liet 
ik jullie al zien dat ik mooie
nieuwe wolletjes gekocht had van Scheepjes.

Van deze wolletjes haakte ik dit lente tasje.
Ook handig omdat je straks geen plasticzakjes meer krijgt in de winkels.
En natuurlijk een stuk beter voor het milieu.


Het is de Wrapped Ombre Tote Bag van Moogly
Het patroon kun je hier vinden.


Het patroon is wel in het Engels, maar zeker
wel te doen. Ze heeft ook allemaal
hele duidelijke instructiefilmpjes gemaakt.

En dan wil ik jullie allemaal
een heel fijn weekend wensen.


Liefs Berber

3 opmerkingen:

  1. Lekker vrolijke frisse kleurtjes! Heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het 10x mooier als een zakje uit de winkel. Ben ook nog van plan om er eentje te maken.

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...