dinsdag 14 april 2015

Creatief met hout

Zoals sommige van jullie wel weten, 
organiseer ik elke tweede zaterdag van de maand
met twee vriendinnen het Krea Kafee.
We hebben elke keer een ander thema,
en om de drie keer plannen we een inhaalavond.

Maar afgelopen zaterdag gingen we 
aan de slag met hout.


Ik had nog een saai stukje muur buiten
die wel wat opgevrolijkt kon worden.
Heb het hout goed afgelakt dus.


Nu heb ik er een bloemetje ingedaan, maar er kan natuurlijk
ook een waxinelichtje aan hangen.
Leuk voor de warme zomeravonden die nog moeten komen.



Ik ben er helemaal blij mee!

Fijne avond nog.

Liefs Berber



10 opmerkingen:

  1. Mooi zeg ! Hoe doe je die letters en het vogeltje ?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi dat is vinyl. Mijn vriendin heeft een machine en daarmee kan ze dat allemaal uitsnijden.

      Verwijderen
  2. O trabalho em madeira ficou bem interessante...bj

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg leuk gemaakt.

    Lieve groet, dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  4. What you're saying is completely true. I know that everybody must say the same thing, but I just think that you put it in a way that everyone can understand. I'm sure you'll reach so many people with what you've got to say.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...