vrijdag 17 april 2015

Give away

Omdat ik vandaag jarig ben
 en het in huize Metsmaakgehaakt feest is.
 Vind ik dat het ook wel een beetje feest mag zijn op
 mijn Feestboekpagina en mijn blog.



Vandaar de volgende give away.

Wil jij kans maken op dit leuke pakket bestaande uit drie bolletjes stonewashed 
van scheepjes en een market bag.

Laat hieronder dan een reactie achter.
Ik zou het natuurlijk leuk vinden als je volger wordt 
van mijn blog.

Op vrijdag 30 april maak ik
de winnaar bekend!

Liefs Berber

70 opmerkingen:

  1. Happy Birthday to you Berber ...
    Graag waag ik een kansje hoor ...
    Een te gekke give-away ...
    Maak er nog een fijne dag van ...
    Fijn weekend ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van harte gefeliciteerd Berber, hele fijne dag vandaag. Ik doe graag mee met deze leuke give away ;)
    Fijne verjaardag!
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Van harte gefeliciteerd. En wat een leuke give away zeg. Ik maak graag kans.Groetjes een fijne verjaardag en alvast een fijn weekend. Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gelukkige verjaardag!! Super idee, zelf cadeautjes uitdelen. Ik doe graag mee. Ben al langer volger en hoop dat nog lang te mogen zijn. Maak er eeen reuze fijne dag van! Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk dat je op je verjaardag wat weggeeft!
    Je zult misschien ook best verwend worden op deze dag! Van harte gefeliciteerd hoor!
    En tja... bolletjes heb je nooit genoeg, toch?
    En dit garen heeft zulke mooie kleuren! Word je toch blij van!

    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Allereerst natuurlijk van harte gefeliciteerd en een hele gezellige dag!
    Ik doe graag mee met deze leuke give away.
    Nogmaals een fijne dag en een fijn weekend.
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag Berber. Hoop dat je een fijne en gezellige dag hebt.
    Ik doe graag mee met deze leuke give away.
    Groetjes Vera

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hartelijk gefeliciteerd Berber en een heel gezellige dag! Een ontzettend leuke give away zeg, dus ja, ik doe heel graag mee. Volger ben ik al een poosje, dus hopelijk mag mijn naam ook in de hoge hoed :-).
    Goed weekend en groetjes, Gonny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Van harte gefeliciteerd!! Wat een leuke give away, daar doe ik graag aan mee. Fijne dag vandaag!!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hip hip hip hoera !
    Ik doe graag mee en zet een linkje bij mij :-)
    (maaksels van CarlaK)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliciteerd met je verjaardag! Wat leuk en lief een give away daarom. Graag win ik de give away, mooie bolletjes. Fijne dag groetjes Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Van harte gefeliciteerd! En ja, natuurlijk waag ik graag een kansje!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Van harte met je verjaardag en maak er een mooie dag van....!!!
    Graag maak ik kans op het wolpakket.
    Grtjs Addy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. fan herte lokwinske!! 🎉zeggen wij in het fries!
    Graag doe ik mee met deze leuke give away..
    heb er al een projectje voor :)
    fijne dag nog groetjes Aaltje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
    En dat fijne garen is heel leuk om te winnen.
    Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag en nog veeeeele jaren erbij.
    Graag doe ik mee aan de give away.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. GEFELICIFLAPSTAART!
    Hoop dat je er een heerlijke dag van hebt gemaakt met iedereen die je lief is om je heen.....

    BeantwoordenVerwijderen
  19. GEFELICIFLAPSTAART!
    Hoop dat je er een heerlijke dag van hebt gemaakt met iedereen die je lief is om je heen.....

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Happy Birthday! I have been drewling over this yarn since i saw it last year in a blog. I van't get it in Norway, so I keep my fingres crossed for this give away.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Berber, van harte proficiat met je verjaardag!
    Graag waag ik ook een kansje op je te gekke give-away, het zijn precies mijn lievelingskleuren!!
    Plaats ook een linkje op mijn blog, enne, volger ben ik al een tijd.
    Haakgroetjes, Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Gefeliciteerd, wat een leuke give-away, ik doe graag mee, ik volg je al een tijd:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Gelukkige verjaardag! Volger ben ik al een tijdje en ja, natuurlijk doe ik graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Gefeliciteerd! Dit lijkt me een super mooi garen. Ik ken het niet en zou het dus graag willen winnen! En ook ik ben al een hele tijd volger.

    Groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  25. van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!! zou graag t garen eens uitproberen dus bij deze; ik waag eeen kans
    groetjes mar

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Gefeliciteerd met je verjaardag, Happy birthday, Zum geburtstag viel glück. En wat een leuke give-away. Ik doe echt heel erg graag mee, het garen lijkt me echt heel erg leuk en ik zou er graag een keer iets leuks mee willen maken :-). Ik ben ook al een hele tijd volger van jou blog :-) Ik ga morgen waarschijnlijk zelf nog een nieuw blogberichtje schrijven en als ik dat ga doen, dan zal ik even een linkje naar jouw blog doen :-) Ik wens je nog een fijne verjaardag en een fijn weekend!!

    Lieve haakgroetjes,
    Emily
    (casacreaemilia.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Lang zal ze leven, lang zal ze leven.... Gefeliciteerd Berber!! Ik doe heel graag mee met je give away! Nog een hele fijne verjaardagavond toegewenst. Groetjes, Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  28. feliz cumpleaños!!!que DIOS te bendiga con abundancia!!!!Desde SANTA ROSA, LA PAMPA, ARGENTINA vaya un abrazo!!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hartelijk gefeliciteerd! Met zo'n leuke give away wil iedereen toch meedoen zeker? Ik zet een linkje en schrijf me bij deze natuurlijk met plezier in!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Van ❤️-te gefeliciteerd!
    Ik ding ook graag mee naar de prijs!
    Veel succes met je blog, ik geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Proficiat met je verjaardag en veel creativiteit en haakplezier in je nieuwe levensjaar toegewenst!
    Graag doe ik mee met deze leuke give-away XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Gefeliciteerd met je verjaardag!! Hoop dat je hetzelfde mooie zonnetje hebt gehad als wij hier!
    Ik doe graag mee, als beginnend haker is het een uitdaging..
    groetjes Christel

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Van harte gefeliciteerd! Volger was en ben ik met veel plezier. Gaaf pakketje, ik waag graag een kansje :-)

    Groetjes,
    Lianne

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Gefeliciteerd! Wat leuk om het te vieren me een give-away! Ik waag een gokje, heb al wel wat bolletjes van dit o zo mooie garen, maar nooit genoeg he! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Wat lief dat je een cadeau weg geeft op deze dag. Ik doe graag mee met de give Aan. Wil al een tijdje dat garen uit proberen.

    Lieve groet, dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Wat lief dat je een cadeau weg geeft op deze dag. Ik doe graag mee met de give Aan. Wil al een tijdje dat garen uit proberen.

    Lieve groet, dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Wat lief dat je een cadeau weg geeft op deze dag. Ik doe graag mee met de give Aan. Wil al een tijdje dat garen uit proberen.

    Lieve groet, dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Wat lief dat je een cadeau weg geeft op deze dag. Ik doe graag mee met de give Aan. Wil al een tijdje dat garen uit proberen.

    Lieve groet, dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Hartelijk gefeliciteerd Berber! Ik doe graag mee, heb nog niet de kans gehad om dit o zo stoere garen uit te proberen, wie weet nu wel ;-)
    Ik zal meteen een link op mijn blog plaatsen. Fijne verjaardag!

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Ik doe graag mee met deze give away.

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Ik ben zo dol op het Stonewashed garen en kan altijd zo moelijk kiezen tussen al die mooie kleuren... Ik waag dan ook graag een kansje! En blijf je natuurlijk gezellig volgen. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Gelukkige verjaardag !!
    En wat een mooie kleurtjes heb je uitgekozen om weg te geven. Die wil ik graag winnen...

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Gefeliciteerd Berber! En volger was ik al, maar een berichtje achterlaten is altijd leuk!
    Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Hello,I am a french follower of your blog. I like it very much and will be happy to win. If not, i'll continue to follow you with pleasure. Be sure of that ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Van harte gefeliciteerd! Ik ban al een poosje volger en vind je blog echt heel euk. Ik zou graag meedoen aan de give-away!
    groetjes Katrien

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Gefeliciteerd met je (tegelijk met mijne) verjaardag! Ik ben al een volger en nu mischien een keer een winnaar 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Hey keep posting such good and meaningful articles.

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Van harte gefeliciteerd! Geniet ervan.

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Nog van harte gefeliciteerd!!!!! Ik doe graag mee met je give away! :)

    Groetjes Henrike

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Ik doe ook graag mee, en volger ben ik al! ;-) Gefeliciteerd! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Gefeliciteerd met je verjaardag! Wat een leuke Give Away, ik doe ook graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Van harte! Ik volg je blog al even en zie vaak leuke, inspirerende dingen voorbij komen. Ik waag graag een gokje voor de giveaway :)

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Wat een leuke give away!! Ik doe heel graag mee! Het is heerlijk om mee te haken! Groetjes nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Als eerste nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
    Wat een leuke give away, ik zou graag een kansje willen wagen.
    Scheepjes Stone Washed blijft toch echt mijn favoriete garen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Te laat! Toch nog van harte gefeliciteerd. Ik hoop dat je een fijne dag hebt gehad. Lief van je om een van je volgers een cadeautje te gunnen. Een beetje de omgekeerde wereld. Ik waag graag een kansje voor jouw prachtige market bag en die fijne bollen garen. Ik zet op mijn blog een linkje voor wie jouw gezellige blog nog niet kent.

    Fijne zondag, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  56. ja leuk een mooi blog weer gevonden volgens mij heb ik wel eens iets gelezen over jou op haak maar aan, maar nu wordt ik dus volger en heb ik weer eens iets nieuws te lezen groetjes Albèrtje

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Nog gefeliciteerd! Stonewashed blijft mooi garen om mee te werken en waag daarom ook graag een gokje.

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Nog gefeliciteerd! Doe graag mee! gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Van Harte Gefeliciflapstaart! Ik doe graag mee met je give away want ik heb al zo veel moois voorbij zien komen met dit garen, maar geen wolwinkel in de buurt en via internet kun je het niet voelen, dus ik zou graag winnen en proberen!
    Fijne dag!
    Liefs Ivon

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Prachtige kleuren, die wil ik wel graag proberen. Alsnog gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Gefeliciteerd!! Fijne dag gewenst.
    Wat een prachtige kleuren. Ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Beetje laat maar alsnog heel hartelijk gefeliciteerd!!
    Mag ik nog meedoen? Zo schitterend!

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Nog gefeliciteerd met je verjaardag! Ik doe graag mee met je give-away!
    Groetjes Geertruida

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Als nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Graag maak ik kans!

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Beter laat dan nooit! Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Stone washed garen is één van mijn favoriete wolsoorten. Je kunt er prachtige dingen van haken en daarom maak ik graag een kansje met jouw give-away.

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Een weekje te laat, maar toch nog een gelukkige verjaardag! Heb al veel gelezen en gehoord over de bollen wol van scheepjes, maar nog nooit zelf mee gewerkt. Ik waag dus mijn kans om ze te winnen. Blog vrolijk verder, want ik vind het heel fijn om hier wekelijks rond te snuffelen en ideetje op te doen!
    groetjes,
    Nathalie uit België ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  67. Van harte! Ik doe graag mee voor een kansje om te winnen! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  68. Van harte gefeliciteerd Berber! Wat een leuk initiatief zo'n Give Away!! Het is voor t eerst dat ik een kansje waag via het internet. Ik zou het helemaal fantastisch vinden om de bolletjes te winnen. Geniet lekker van je verjaardag! Groeten van Jeanne.

    BeantwoordenVerwijderen
  69. Als nog gefeliciteerd met je verjaardag! Hopelijk heb je een heerlijk dag gehad! Super leuke actie! Het zou leuk zijn om hier lieve kraamcadeautjes van te maken! Graag maak ik kans! Volg op Bloglovin' onder TurtleBookwurm.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...