donderdag 2 april 2015

Happy colors

Na een week ziek te zijn geweest,
voel ik me nu gelukkig weer wat beter.
Wij waren voor de derde keer in korte tijd allemaal ziek.
Je kan wel zeggen dat ik er nu wel helemaal
klaar mee ben.
Kom maar op met dat mooie weer,
wij kunnen wel wat vitamine B gebruiken.

 Dus ik had zin in vrolijke kleurtjes.


En een nieuw project, het liefst eentje,
wat ik s'avonds lekker op de bank kan doen.


Ik schafte nieuwe bolletjes Softfun Denim aan
van Scheepjes. Heerlijk zacht garen.
Mijn jongste dochter zei daar kan je wel poncho's
voor ons van haken.
En dat is eigenlijk een best goed idee.


Aan de haak dus maar!

Liefs Berber

12 opmerkingen:

  1. Je hebt gelijk ...
    Vrolijke & frisse kleurtjes ...
    Wat je maakt wordt mooi ...
    Fijne donderdag ...
    Lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat zijn vrolijke kleurtjes hoor. Ben benieuwd naar de poncho's als ze af zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kleurtjes bij elkaar. Lekker vrolijk ;)
    Groetjes, Wendy
    Wendy's Mhaaksels

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn dat he nu wat beter met je gaat en een beetje kleur is altijd goed. Fijne paasdagen

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ohhhh gaaf poncho's!! Staat hier ook nog steeds op de to do list!!

    Fijn dat je je weer beter voelt! Het is echt hoogtijd voor warmte en zon!

    Fijn paasweekend! Groetjes Henrike

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kleurtjes voor een mooie poncho en wat een leuk blog. Neem gelijk even de tutorial van het leuke kleedje mee, eindelijk een patroon wat bij mij niet om gaat krullen.

    Fijn weekend!
    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Tijd voor de lente en wat vitamine D! Mooi garen, ben benieuwd naar de poncho's.
    Fijne paasdagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. I really appreciate your professional approach. These are pieces of very useful information that will be of great use for me in future.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...