zondag 6 september 2015

Cactussen

Ojee wat vliegt de tijd, het is alweer
een tijdje geleden dat ik een blogberichtje heb geplaatst.
Maar ik heb niet stil gezeten ben alleen 
de laatste tijd wat actiever op Facebook
dan op mijn blog. 

Maar daar moet maar weer eens verandering in komen.

Dit weekend haakte ik deze leukerds!


De cactus is weer helemaal hip!

Een plantje naar mijn hart, ik heb er dan ook een paar
in huis staan. Ze hebben weinig onderhoud nodig.
En dat ligt mij wel.



De patronen van de mandjes komen van 

De patronen van de gehaakte cactussen kun je 




Fijne zondag nog!

Liefs Berber

9 opmerkingen:

  1. Deze cactussen zijn leuk! Maar de echte daar hou ik niet zo van. Ik heb er altijd stekels van! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg leuk: de gehaakte variant en de echte! gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat zijn ze prachtig. De cactusjes maar ook de omgehaakte potjes. Het leuke van de gehaakte cactusjes is dat ze nog minder verzorging nodig hebben dan de echte :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De cactussen zijn heel leuk geworden ...
    Staat best gezellig in de woonkamer ...
    Fijne start van de week ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De gehaakte cactussen vind ik erg leuk maar de echte vind ik helemaal niks. He booit een keer een vol in mijn hand gehad met die heerlijke wollige stekels,, als ik daar nog aan denk....grrrrrrrrr. Het mandje is dan wel weer erg lief....

    Lieve groet, dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele leuke cactussen, deze vragen nog minder onderhoud dan de echte ;-)
    Ook de mandjes errond zijn heel knap en vrolijk, dat maakt het huis meteen een stuk gezelliger.
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat zijn ze mooi geworden! En het mooie is: dat blijven ze voorlopig ook, al kijk je er heel lang niet naar om ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geweldig leuk je cactussen...heb ze al op Insta voorbij zien komen,ha,ha

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...