zaterdag 3 oktober 2015

Cozy blanket

Daar lag je dan maanden in een mandje
in de kast, in de hoop dat ze je nou eindelijk
een keertje af zou maken.
Niet dat ze nog veel moest doen alleen de rand.

Daar kon ze zich niet zo heel goed toe zetten, tot afgelopen week.

Eindelijk klaar de Scheepjes Cal van 2014.


Zo stom is dan dan begin ik ergens aan,
om het vervolgens niet af te maken
Ik denk dat velen van jullie zich hierin wel
zullen herkennen.



En dat terwijl ik dan toch ook wel heel blij met
mijn lekkere bankdeken. 

Dus laat de koude herfstavonden maar komen!

Liefs Berber

8 opmerkingen:

  1. Prachtig en wat veel verschilldende blokken zitten er in. Erg mooi en zeker heerlijk voor als het straks kouder is om lekker onder te kruipen.

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi! Wat goed dat je hem hebt afgemaakt zo vlak voor de koude avonden.
    XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, super! Maar goed dat je het hebt afgemaakt en nu er lekker van kunt genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is mooi geworden: leuke frisse kleuren! Die van mij is ook bijna af, eindelijk.
    groetjesss

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi, en lekker kleurrijk. Dat maakt alle dagen zonnig.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik maakte de CAL deken ook veel later pas af, maar wat istie lekker groot hè! Ik maakte hem nog 6 vierkanten groter en deed het joinen en de rand wat anders, ben er ZOOO blij mee :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nou die is wel heeeel erg mooi geworden!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...