donderdag 12 november 2015

ByClaire nr2

Tijdens de Krea Doe verwende ik 
mezelf met een prachtig haakpakket van ByClaire. 
En ik moet eerlijk toegeven haar nieuwe garen ByClaire nr. 2
 haakt echt heerlijk.
 Het is lekker chunky en zacht.
 Ideaal om een warme sjaal van te haken ♥♥♥


Ook kocht ik nog wat losse bolletjes.
Eentje daarvan gebruikte ik om een vaasje te om haken.
Naar een patroontje van Draad en Praat


En ik kan maar 1 ding zeggen ik ben
fan van dit overheerlijk garen!!

Liefs Berber

7 opmerkingen:

  1. Fijn als garen zo goed uitpakt en je er mooie dingen mee kan maken.

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke sjaal, fijne kleurtjes :-)
    Het vaasje ziet er goed uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik moet het garen nog uitproberen. Mooie doek en lichtje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig geworden met prachtige kleuren!!
    Fijn weekend!

    Lieve groetjes, Ester

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jouw omslagdoek is mooi geworden. Nu fijn dragen en daarmee even nagenieten van de KreaDoe.

    Groetjes en fijn weekend, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele mooie omslagdoek, ook de kleuren! En je theelichtje is wondermooi! Je deed goede aankopen!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie omslagdoek! Prachtige kleuren ook. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...